Leagănul din podul casei

 

 

Copilărie cu gust de frag

Copilărie cu gust de frag

Câţi ani o fi stând în podul casei

Leagănul în care mama ma crescut?

Astăzi, am să-l cobor din nou, să-i şterg praful,

Pe al meu copil să-l cresc, nepotul mamei, ce pe lume va veni.

 

Să-l legăn cu drag, să-i zic cât timp a trecut,

Şi cât de mult buneii au aşteptat

Să-l ţină în braţe

Şi să vadă că nepotul are ochii lor, blânzi si dragi.

 

Să-l privesc şi eu aşa, cum m-au privit ei odată,

Să simt ceea, ce simte doar o mamă înduioşată,

Să-i cânt la creştet când somnul e mai drag

În leagănul copilăriei mele,  leagăn plin de amintiri cu gust de frag.

 

Să simt şi eu prin ce au trecut părinţii.

Legănându-mi copilul  zile şi nopţi neîncetat,

Să-l protejez de cele rele, iubindu-l …

În leagănul din podul casei, leagănul ce ma alinat.

Lasă un comentariu